TRANSPORDITINGIMUSED

Ostja teeb valiku kauba kättetoimetamise viisi osas (tulen ise järele, pakiautomaat, postkontor, transpordifirma vm) tellimuse vormistamise käigus ja kannab transpordikulud. 

Juhataja UÜ (edaspidi: ROTERMANNI KAUBANDUS) kasutab kauba Ostjale kättetoimetamiseks kolmandaid isikuid. 

Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ning on märgitud toodete juurde. Hindadele lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. 

SmartPOSTI pakiautomaati toimetamisel vastavalt tellimuse mõõtmetele 2,82 eurot kuni 6,48 eurot, Omniva pakiautomaati toimetamisel vastavalt tellimuse mõõtmetele 2,82 eurot kuni 4,86 eurot, Omniva postkontorisse toimetamisel vastavalt tellimuse mõõtmetele 4,40 eurot kuni 11,32 eurot ja DPD Pickup punkti toimetamisel 2,16 eurot kuni 4,10 eurot.  Transporditasu kuvatakse tellimuse vormistamisel. 

Kaup toimetatakse tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarneaadressi hilisem muutmine ei ole võimalik.   

Kaupa tarnitakse Eestisse ja ItellaSmartPOST-iga Soome. Mujale tarnimiseks tuleb Ostjal saata tellimus ROTERMANNI KAUBANDUSe e-posti aadressile klienditugi@rotermanni.ee

Pakendikeskus annab tellitud kauba kättetoimetamist teostavale isikule üle hiljemalt müügilepingu sõlmimise päevale ülejärgneval tööpäeval. Üldjuhul toimetatakse tooted kätte 3-5 tööpäeva jooksul. 

Juhul, kui Ostja poolt tellitud kaup ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tootjalt/tarnijalt  tellida ning on ilmne, et kauba kohaletoimetamine ei ole 3-5 tööpäeva jooksul võimalik, ning muudel juhtudel, kui kauba tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Pakendikeskus ei vastuta, teavitab ROTERMANNI KAUBANDUS sellest Ostjat 2 tööpäeva jooksul arvates tellimuse vormistamisest, kontakttelefoni või e-posti aadressi kaudu. Samaaegselt teavitatakse Ostjat tellitud kauba kättetoimetamise tähtajast. 

Juhul, kui Ostja kaotab kauba kättetoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi kauba ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ja  Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Ostja arvelduskontole. 

Ostjal on kohustus tellitud kaup kättetoimetamisel viivitamata üle vaadata. Juhul, kui Ostja avastab kauba vastuvõtmisel erinevused selle komplektsuses või koguses, mittekvaliteetsuse või kauba muu erinevuse võrreldes e-poes esitatud kirjelduse või tema poolt esitatud tellimusega, peab Ostja teatama sellest viivitamatult ROTERMANNI KAUBANDUSe e-posti aadressil klienditugi@rotermanni.ee

Juhul, kui Ostja poolt tellitud kaup toimetatakse kätte postiettevõtte või transpordiettevõtte töötaja poolt, võtab Ostja kauba vastu saatelehele antava allkirjaga. Enne saatelehe allkirjastamist tuleb Ostjal veenduda, et kaup on õiges komplektsuses ja koguses ning ei ole kahjustatud  ega rikutud.  Juhul, kui kauba komplektsuses või koguses on erinevus võrreldes Ostja poolt esitatud tellimusega või toode on kahjustatud või rikutud, tuleb teha vastavasisuline märge saatelehele ja teatada sellest viivitamatult e-posti aadressile klienditugi@rotermanni.ee

Kauba juhusliku hävimise ja kahjustamise riisiko läheb Ostjale üle toodete üleandmisega tellimuses ettenähtud kohas.

Teave veebivaidluste lahendamise kohta vastavalt veebivaidluste lahendamise määruse (ingl ODR – Online Dispute Resolution Regulation) artikli 14 paragrahvile 1:

Euroopa Komisjon annab vastavalt ODR-i artikli 14 paragrahvile 1 tarbijatele võimaluse lahendada veebivaidlusi ühel oma platvormidest. Platvorm (http://ec.europa.eu/consumers/odr) toimib saidina, kus tarbijad saavad leida veebiostudega ja teenuselepingutega seotud vaidlustele lahendusi kohtuväliselt.